Hea olesklemine

Olen mõni aeg lihtsalt istunud, vahtinud mingeid videosid, kuulanud muusikat, joonud teed, söönud midagi, rääkinud mõned vestlused. Ja nüüd istun natuke edasi. Kirjutan blogi. Vaatamata oma väga madalale füüsilisele aktiivsusele ja justnagu mandunud olekule, ei ole minus ruumi süngusele. Mingi rahulik leplikkus oleks nagu ennast minusse sisse seadnud ja võtnud selle ruumi ära. Aega on siginenud juurde... Niipea kui peas hakkab lubama, et mõtted hakkavad tegelema millegi üle muretsemise või lootmisega, eeldamise, plaanitsemisega - ühesõnaga minu rahuliku olemise vägistamisega, taban ma selle juba eos ära ja neutraliseerin sellest sündiva mõttelise pätaka täpselt samamoodi - juba tekkefaasis, juba viljastumishetkel - nii et tal ei tekiks oma elu, mida mina peaksin pärast hakkama alal hoidma ning edasi kasvatama lihtsalt sellepärast, et ta kutsuks mind isaks.

Ma hammustan selle peale leiba ning mugin seda. Silmad vaatavad rahulikult tühjusse. Hea leib on

Kommentaarid

Peeter Piiri ütles …
Hambad hammustavad selle peale leiba ning mugvad seda. Silmad vaatavad rahulikult tühjusse. Leib on hea.

igal lollil oma lõbu

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma