Energia

Mis asi on see, mida ma nimetan laenguks või energiaks, kui ma midagi näen, kuulen või kogen? Miks ma ütlen, et miski asi on energiat täis? Miks ma tunnen, et mingi näiliselt muule maailmale sarnane asi sisaldab erakordset energiat, et sellest õhkub mingit väge? Mis asi on energia inimese maailmas, mis on elujõud?

Öeldakse, et keegi "on soone peal" kui ta energiat kiirgab. Tore oleks mõelda, et on olemas sellised energiasooned, millele sattudes ärkab inimene oma täies hiilguses ellu. Samas räägitakse ka näiteks "teelolemisest" mida mulle endale meeldib kõige rohkem kasutada. Kui keegi on oma tee peal, tähendab see seda, et "kellavärk töötab" ja et tema olemus on täpselt kohane kõigele, millega ta suhestub. Kohane kõigele - silmnähtavalt õige koha peal, silmnähtavalt osa suurest kõiksusest... või siis lihtsalt - ilus.

Mulle meeldib mõelda, et igaühel on oma "kellavärk" mis hakkab tööle iga kord, kui ta on lähedal millelegi, mis haakub tema olemusega, on talle südamelähedane.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma