ootamine

Ma ei tea... Ei oska ka midagi erilist ja tarka siia ka kirjutada, aga samas tahaks rääkida millestki. Võib-olla panen ma endale mõttetuid diagnoose, kuigi midagi tegelikult lahti ei olegi.

Oijah. Ma nagu ootaksin midagi. Või siis kedagi? Tuleks vaid keegi või sünniks vaid miski. Äärmine passiivsus.

Saaksin ma öelda, et midagi pole toimunud või et keegi pole endast märku andnud? Ilmselt mitte. Asi on vist hoopis selles, et ma pole eriti kuskil kohal olnud. Vaid eemal, üksinda oma hallis liikumatuses.

Parem, kui ma edasi kirjutada ei üritaks. Ma olen tegelikult juba praegu jõudmas oma vanale heale järeldusele, et see probleem on mul suures osas väljamõeldud. Kuigi jah.. siiski: midagi ma nagu ootan. Samas ise magan. Oookei.. sellesse mõteteringi ma ei taha sattuda.

Oracle: Sorry, kid. You got the gift, but it looks like you're waiting for something.
Neo: What?
Oracle: Your next life, maybe. Who knows? That's the way these things go.


Huvitav.. kas see on mingi veider alateadvuse värk, et mulle hakkas hirmsasti meeldima muusik, kes kasutab nime World's End Girlfriend? Ei tea. Aga ta TEEB siiski ka väga head muusikat.

Kommentaarid

Mr. Eickhoff ütles …
õu lugesin täna seda laialtlevivat post-arvamust, et õnn on suures osas geneetiline. siis on päris sitt lugu vist. (samas ma ei tea enda vanemate kohta)
suhtun skeptiliselt, aga kuidas nad selliseid asju ikka väita saavad ah?
kes lubab ah?
mgdpfjgd

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma