Lõigud jäävad järjest lühemaks

Alati on nii, et kui ma olen kahe punkti vahel kuhugi teel, on minu peas kõige rohkem ideid. Kui ma jõuan kuhugi kohale, hakkab hajuma ka igasugune inspiratsioon. Ja mõnikord tundub ainsa meetodina paigal püsides midagi välja mõelda kujutada endale ette, et ma siiski liigun kuhugi. Mulle hakkab tunduma, et kujutluspilt sellest, kuidas keegi on välimiselt liikumatu, aga sisemiselt kuidagi kangesti aktiivne, on nagu jäänus mingisest aegunud mõttemallist. See tunduks olevat just kui pärit samast mõistusest, mis üritab leiutada igiliikurit. Keegi, kes tunneb endast läbivat energiavoogu, mis kogu psüühika tal pea peale keerab.

Samas ma võin eksida. Ma tean, et ma eelistaksin süsteemi, millega kõik hea, mis mulle pähe tuleb, talletub kuhugi kergesti leitavasse kohta minu mälus. Kõndides tekib palju häid mõtteid. Istudes kipub pea olema tühi, masinavärk oleks nagu seiskunud.

Siiski-siiski... isegi siis kui kõik on paigal - õigemini just siis kui kõik on paigal, kui kõik on väliselt paigal, just siis...

Poolikud laused täidavad me päid, kihtideviisi sõnu, mis otsivad omale tähendust, otsivad endale pinda, mida kuskil ei leidu.

Kavalamad kõnnivad lihtsalt õhus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi