visand

Ühe hingetõmbega võib muutuda terve maailm. Ma istusin kongis, mäletan seda aega ähmaselt. See oli võib-olla eile. Kummaline aeg, ma ütlen. Eile oli õhus tunda mingit seletamatut potentsiaali. Kong pakitses mingist laengust. Praegu seda meenutades olen ma kindel, et juba enne oma esimese hingetõmbe tegemist, kõvasti enne, oli kogu tajutavasse ruumi tulvanud ebatavaline soojus, just kui keegi nähtamatu oleks oma eluandva pilgu minu peale heitnud. Eile ei osanud ma seda märgata, tajusin vaid endasse sigivat rahutust. Praegu ma tean, et see oli õhus, mis ma tundsin, see oli minu kõrvale kuulmatu lubadus, mis rahutust külvas.

Kui ma silmad kinni panen, visandub mulle maailm ilma hingeta. Mälestused on pillutatud udu sisse. See oli võib-olla tõesti alles eile. Visandub staatiline maailm, liikumatu, külm, veider.

Masinad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi