Realiseerimine


Kas valge paber aitab mul ennast realiseerida? Kas, kui ma vaatan tühja pilguga läbi seina, oleks mulle vaja paberit, millele oma mõtteid kirjutada, et nad saaksid realiseeruda ning seeläbi mu eksistentsi õigustada? Vastuseks on "ei". Valge paber ei aita mind ennast realiseerida, valge paber on elutu, on vahend ning aitamisega ei ole ta kuidagi seotud. Mina ise realiseerin ennast, olen ühtpidi juba realiseerunud, olen materialiseerunud, olemasolev, käegakatsutav. Aidata saab mind kes? Ainus inimene, keda ma sellel alal soovitada oskan, olen ma ise. Tuleb välja ootamatu tõde. Jah -- mina. Mina tean kõige paremini, kuidas ennast "realiseerida", kui see kord juba probleemiks tuli; omaenda asjaolude arhitekt ei ole keegi muu.

See on nagu lugu tollest poisist, kes endal telekineetilised võimed avastas ning pärast selgus, et tal on lihtsalt hämmastav tahtejõud, millega ta oma nägemused reaalseks tegi. Saatejuht, kes sellel teemal tolle sama poisiga intervjuud tegi, ütles ühel momendil välja midagi, mis mulle kuidagi pikemat aega kummitama on jäänud. Ta ütles: "Pidage nüüd... kui teie loole mõtlema hakata, siis selgub ju tegelikult, et meil KÕIGIL on telekineetilised võimed. Saan ma asjast õigesti aru?" Sellele küsimusele järgnes vaikus. Hetk tõi endaga kaasa küllastava tõe, mida kinnitas ka poisi noogutus. Ma mäletan end mõtlemas, et see pidi olema unenägu; üks neist, milles sa oled teadlik, et näed und ning hakkad koheselt oma unenäo maailmaga mängima. Aga see ei olnud unenägu. Pidin televiisori kinnipanemiseks siiski toolilt tõusma. Kuid samas pean tõdema, et toolilt tõusmine ja televiisori juurde astumine oli pärast seda tõdemust just nagu võlutrikk.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi