Kannataja


Avan oma silmad ja tean, et kannatused algamas on taas. Olen lõksus, olen katki ja ma jooksen ringiratast mingis õelas pahas masinas. Mu põsel voolab headuse pisar ning kukub ebaõigluse merre. Ülekohtused hoovused kannavad mu kurjuse randa ning mul ei ole pääsu sellest kannatuste maailmast - meri on ebaõiglane ja maa on kuri. Kui saaks, lendaks aga taevas nagu lind, kuid tiivasid pole mulle antud.

Olen kannataja ja kannataja laulu laulan ma
Koidust ehani maailma oma õlgadel kannan
Süüdistusi esitan ning kriitikat pakun
Silmi vesistan ning juukseid kakun
Kõikvõimaliku endast annan
Kuid midagi vastu ei saa

Näitan näpuga sinna kus on vead
Sina aga, rumal, salgad kõik maha
Aina mind kõigis raskustes nead
Sest mina olen ju see, kes on paha!

Olen vääriti koheldud, vääriti mõistetud ja vääriti kasutatud. Olen süütu kui talleke, aga maailm mind lihtsalt ei taha!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma