Kui vaid mõistaks, mis asi on aeg. Aru saada selle kulgemisest, tunda seda ning mõista, kuidas üks hetk teisest nii erinev saab olla. Ma arvan, et ma olen seda kogemust kogenud... aga see oli vaid hetk. Ning järgmiseks ma ta unustanud olingi.

Minu hetkemõte ütleb, et ei ole vaja otsida omale eesmärki või ajendit, et olemas olla. Ainus, mida tuleb teha, on olemas olla ja mitte ootama jääda. Mõte võib ennast kunagi hiljem ilmutada. Siis kui sa selle enda jaoks välja oled mõelnud (või siis leidnud, kuidas ise soovid sõnastada).

Olla siin ja praegu, hõlmates kogu oma elu sünnist surmani ja väljendada seda kõike just nüüdsel momendil. Just praegune sina on see, kes hoiab enda käes kogu oma saatust. Enesele aru saamata pärandad sa selle vastutuse varsti oma tulevasele sinale, kes ei pruugi enam endine olla.

Aeg on hiline. Ma parem lähen magama. Mul on tunne, et vanad ammuunustatud hammasrattad on uuesti tööle hakanud. Ja see on hea märk.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi