Jõgi

On õhtu. Ja vaikuses, rahulikult voolab hetkede jõgi, mis mind oma hoovusega kaasa viib. Kuhu ta läheb, millistest kohtadest ta mind läbi kannab, on mulle teadmata. Võib-olla torman homme läbi kärestike ja hoian tardunult oma paadiservadest kinni, lootusega et kõik lõpeb hästi, võib-olla jätkub seda rahulikku kulgu ka homsesse päeva. Ükskord, ma mäletan, liuglesin ma oma paadiga mööda tohutut klaasist veerenni, mis viis mind läbi pilvede. Ma ei tihanud allapoole vaadata, jälgisin vaid neid mööduvaid pilvi ja taevasina tagant aimatavaid tähti. Mul on tunne, et miski minust on tänase päevani sinna üles jäänud. Ja mida aeg edasi, seda enam tundub, et minu saatus on minna ükskord läbi selle taevasina, sinna kus on tähed.

Ning pealegi... ma arvan, et see, mida nimetatakse reaalsuseks, kuulub tegelikkult samasse patta nendega, mida nimetatakse ebareaalseteks. See on üksnes mõiste, mille on leiutanud inimene, et asju liig keerulises maailmas lihtsustada. Inimene, kes on reaalsuse mõistega üritanud üleliigsena tunduvad asjad kõrvaldada ning need mitteeksisteerivaks tembeldada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi