Nimetud mõttemonstrumid

Kui olla pikemat aega suhteliselt üksinda, hakkab sinu taju ümbritsevast maailmast tasapisi kaugemaks muutuma. Lüngad, mis on tekkinud, täidetakse kujutlusvõime viljadega, pannes su uskuma, et nad esindavad tõelisust, olles tegelikult sinu enda hirmude ja ihade varjud. Kohas, kus sind ümbritsevad inimesed, võib isoleeritus hulluks ajada. Tahaks minna eemale -- sinna kus ei ole teisi, kelle kohta endale väärastunud arusaamu tekitada. Või kui tõesti oleksid inimesed, siis olgu nendeks head sõbrad, kellega on ei oleks arusaamatusi.

Oeh... mul on tunne, et ma ei saa enam iseendastki aru. Jah... vahel võiks koguni öelda, et ma ei saa mitte kui millestki enam aru, justkui oleksin ma oma maailmas nõnda frustreerunud, et ma kogu kupatuse sealt lihtsalt välja viskan, keeldudes seda tunnistamast.
Päevad on nagu unenäod, kus ma pidevalt ringiratast liigun, üritades midagi leida, teadmata samas mida. Ma nagu üritaksin millestki aru saada, kuid mida kaugemale minna, seda mõttetum kõik tundub.
Võib-olla on see lihtsalt midagi, millest ma olen ilma jäänud. Alateadlik soov, mis rahuldamata jäi. Kuid samas võib see ka olla midagi, millest üle saades minu maailmapilt mõnevõrra paraneb, miks mitte?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma