Aeh... mõtlemine võib tõepoolest üks pagana needus olla. Mulle tundub, et seda tehakse liigagi palju lihtsalt tegemise pärast. Keda aga teenivad mõtted? Kas inimene ongi siis puhtalt migite ideede kogum, mis vastavalt oma mustrile opereerib? Mõtted peaksid inimest teenima, mitte vastupidi.

Mõtlemisest võib saada lõpuks kinnine ring, kus inimene aina kirub seda, et ta mõtleb liiga palju ja süveneb oma frustratsiooni, kuni ta võib-olla lihtsalt väsib ning otsustab, et talle ei ole seda jampsi vaja ning lõpetab.

Tegemine võib teinekord lihtsalt ületamatult raske tunduda. Eriti sellega alustamine... Sajad ideed kerkivad enne millegi alustamist pähe ning sikutavad mind püksisäärest, et mu tähelepanu pälvida ning mind midagi lihtsat, läbikorratut ja nüristavat tegema panna. Väikesed kuradid sellised! Pisikesed tüütud mõtteärbeldised.

Oh mind armetut hingekest... viimasel ajal olen ma nagu unes ringi käinud. On vaja midagi algatada. Ma tunnen, et tahan seda -- midagi tõeliselt Teha. Ja tegelikult -- kes ei tahaks?
Aga kui olla harjunud sellega, et kõiksugu tegevused on ainult mõttelised, siis oleks kindlasti vaja lahti saada illusioonist, et mõtlemine üksinda teostabki midagi.
Ja pealegi -- ma ju alati teen midagi. Asi on lihtsalt selles, et ma liiga palju muudest asjadest mõtlen!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öine kutse

Tulekuma

Päikesetõbi